فروش بصورت عمده

بهترین قطعات مصرفی خودرو

بهترین قطعات مصرفی خودرو

بهترین قطعات مصرفی خودرو چیست؟

بهترین قطعات مصرفی خودرو, شاید تعداد زیادی از مردم در منطقه ای پایین ساکن باشند اما ماشین زیر پایشان خودرویی لوکس باشد.

بنابر این برای نگهداری بهتر از خودرو خود همواره دغدغه های بیشماری دارید. به عنوان مثال اگر به دنبال بهترین روغن موتور ایرانی و یا به دنبال برندهای پرطرفدار روغن موتور در دنیا هستید، همواره در این باره جستجو می کنید.

در این گزارش بهترین برندهای قطعات مصرفی خودروها را به مخاطبان معرفی خواهیم کرد.

بهترین قطعات مصرفی خودرو

بهترین برند لنت ترمز

بهترین لنت ترمزهایی که به لحاظ نرخ و کیفیت نظر مشتریان را تامین می‌کند می توان به مارک تکستار اشاره کرد . تکستار لنت ترمز خوبی است که بیشترین موارد استفاده آن برای محصولات ایران‌خودرو است. پارس لنت نیز یکی دیگر از برندهای داخلی است که مناسب است اماکیفیت عالی ندارد.

مارک گلد نیز مناسب برای خودروهای شرکت سایپا می باشد. البته لازم به یادآوری است پارس لنت برای محصولات سایپا نیز قابل استفاده است.

بهترین برندهای مناسب برای صاحبان خودرو در بحث دیسک و صفحه کلاچ : والئو یکی از برندهای معروف در بازار لوازم یدکی است. برندهای ایرانی این قطعه زیاد مطلوب نیست به طور نمونه مارک عظام در بازار وجود دارد اما پس از ۳ تا ۴ ماه نیاز به تعویض دارد.

بهترین برند برف پاک کن خودرو

درباره برف پاکن‌های ایرانی نظری مساعد داریم. اگر چه  تیراژ آنها محدود است از این‌رو بیشتر خط تولید خودروسازان را پوشش می‌دهد.

نرخ تمام شده بالای این قطعه در ایران : چون تولید آن در داخل با نرخ بالایی تمام می‌شود این مارک‌های خارجی است که بیشترین نیاز بازار لوازم یدکی را پوشش می‌دهند. فرانتک از برندهای موجود در بازار است که برای استفاده نسبت به سایر برف پاکن‌ها مطلوب‌تر است.

بهترین برند چراغ خودرو

درباره چراغ‌ها که یکی دیگر از قطعات مصرفی خودرو است به SMT می توان اشاره کرد: یکی از بهترین برندهای ایرانی موجود در بازار است که در بحث نور بهترین کیفیت را دارد.

مارک‌های دیگر ایرانی که به نسبت مناسب هستند و می‌توان استفاده کرد «جمع‌ساز» و دیگری «مدرن» است اما کیفیت SMT به مراتب از بقیه بهتر و مورد قبول تر است چرا که نور را در جلوی خودرو متمرکز می‌کند. نباید فراموش کنیم که در این زمینه چراغ‌هایی اصلی برخی خودروهای رنو به لحاظ کیفیت بسیار بهتر از داخلی‌هاست.

درباره نرخ این مارک ایرانی : تفاوت خیلی زیادی ندارند اما چون خودروساز داخلی با آن قرارداد ندارد از مارک‌های درجه سوم استفاده می‌کند که نور را پخش می‌کند. حتی در ظاهر تفاوت آنها در مقایسه با هم قابل مشاهده است.

بهترین برند شمع خودرو

در بحث برندهای مناسب شمع خودرو در بازار معتقدیم: شمع‌های موجود در بازار از نوع داخلی و خارجی زیاد مناسب نیستند و در این باره شاید بتوان گفت مارک خوبی در بازار لوازم یدکی وجود ندارد.

با توجه به بازخوردها مشخص می‌شود که شمع‌های مورد استفاده زود از بین می‌روند و نیاز به تعویض دارند. به طور مثال خودرو شخصی من ال ۹۰ است که شمع خود آن حدود ۵ سال کار کرد. خودرو دچار مشکلی شد. تعمیرکاران تشخیص دادند باید شمع آن تعویض شود. شمع عوض شد اما مشکل برطرف نشد چون تشخیص درست نبود. در این مدت از هر شمعی استفاده کردم در مدت کوتاه نیاز به تعویض داشت.

امروز برندهای ژاپنی، آلمانی و فرانسوی شمع‌های خوبی هستند اما چون نرخ بالایی دارند معمولا در بازار با توجه به وضعیت معشیت مردم فروش نمی‌رود و از سوی دیگر اجازه واردات آنها داده نمی‌شود. از این‌رو امروز شاهد هستیم که بازار پر شده از شمع‌های چینی.

شمع‌های با کیفیت که قیمتی بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان دارند کمتر متقاضی داشته و در مقابل شمع‌هایی که ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان نرخ دارند از خریداران بیشتری برخوردارند.

حرف آخر

امیدواریم که شما عزیزان از این وبلاگ استفاده لازم را برده باشید.

پیشنهاد میکنیم دیگر وبلاگ های ما را نیز مطالعه بفرمایید.


خرید لوازم استوک خودرو، لوازم استوک ماشین وارداتی ، لوازم استوک ماشین خارجی ، لوازم استوک ماشین ، لوازم استوک اتومبیل، واردات لوازم یدکی استوک خودرو، خرید لوازم یدکی خودرو استوک.، قیمت لوازم یدکی استوک خودرو، واردات لوازم یدکی خودرو از دبی، خرید لوازم یدکی استوک ، بهترین لوازم یدکی خودرو در ، فروشگاه لوازم یدکی استوک ، خرید دینام استوک،خرید استارت استوک، استارت استوک ، دینام استوک.، موتور استوک ،خرید موتور استوک در گناوه ، انجین استوک در گناوه، خرید موتور کامل استوک در گناوه ، گیربکس استوک ، گیربکس استوک در گناوه، کمپرسور کولر استوک ، کوییل استوک در گناوه، ای سی یو استوک ، پمپ هیدرولیک استوک ،.گیربکس دستی دست دوم درگناوه ،.گیربکس اتوماتیک استوک ، گیربکس استوک در گناوه ، گیربکس دست دوم در گناوه ، گیربکس دست دوم خودرو چینی , لوازم استوک در گناوه , گیربکس استوک ماشین
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره رایگان